torsdag 5 januari 2012

Supertjejinlägget

.. jag tänkte att jag skulle dela med mig av en av mina mindre framträdande sidor i den här bloggen, en av de sidor jag tror är relativt uppenbara i verklighetsclaran - TJEJSIDAN. Köpte mina första bareMineralsprodukter igår och strålade som ett litet barn. Men sen tänkte jag att de som känner mig ju liksom kanske får nog av den där sidan som det är (över tjejiga fikningar, tjejiga middagar, tjejiga shoppingsvängar, och tjejiga sms), därför väljer jag att spara lite på de karaktärsdragen här i bloggen. Nej, istället vill jag dela med mig av mina utomordentliga framtidsplaner (en i mängden kanske ni tänker, för hur många gånger tidigare har vi hört detta?). Jag ska bli sektexpert! Javisst, en riktig sektvetare. Underbara underbara tanke. Det finns inget så fascinerande och nervkittlande som dessa in i döden troende människor, som vågar följa sin dröm rakt igenom galenskapen. Minns mina och Helens bakisstunder med pizza och Helge Fossmo - våra två laster så goda att man ville vara bakis jämt. 
Funderar på hur jag ska ta mig vidare i mitt sektvetande. Börjar med att klicka hem "Waco: the rules of engagement" och "Jonestown: the life and death of Peoples Temple". Och ett klipp till er!

Inga kommentarer: