onsdag 8 oktober 2008

helgmys

justnu, i efteråt, liknar mycket en påminnelse. men jag behöver ingen, och inte ni heller.
på lördag firar jag och marcus etthalvår. blir bio och mys, sidenlakan, bad med rosenblad och jordgubbar framför brasan. framförallt så blir det trygghet, vilket mitt hjärta börjat kräva. om jag visste så skulle jag berätta, men allt jag vet är att mörkret får mig att gråta. det ordnar sig säkert, iallafall på lördag. på fredag också kanske, eftersom marcus och jag kanske skall träffa sarah och johannes. låter som värsta parmiddagsgull, haha.
på söndag blir det hursomhelst gull; för då skall vi kika film, jagmarcus&helen. sweeney todd och flyga drake och en maaaaaaaaaassa onyttigt. mh, det behöver jag för att bli av med min förkylning.

hemskt mycket kärlek till evelina och kajsa, som befinner sig alldeles för långt ifrån mig. men om två&enhalv vecka är jag i trollhättan :D :D sen blir det husvakt med marcuspuss. allting är underbart,

tack!

Inga kommentarer: