torsdag 2 februari 2012

Underbara dagar

Skulle vilja påstå att inflyttningsfest nummer ett har gått av stapeln. Och det med pompa och ståt! Bästa Evelina rullade in på stationen vid klockan två igår och vi spenderade nästan ett dygn tillsammans. Underbart! Läste just ett inlägg i fröken Åsgårds blogg som gjorde mig lite snyftig, och jag kan ju inte annat än hålla med. Att vara bästis är så himla härligt!

Har haft en kalaseftermiddag med min Mangan. Först lunch på Spira, sen Erikshjälpen både i Jönköping och Huskvarna (där vi gjorde några utmärkta fynd!), sen Hedins bil för att liksom rama in alltihop. På Ica Maxi började jag (väldigt spontant) gråta, - känner mig så himla lycklig! Snart blir det middag och ett varmt bad med min varma man (heta kanske?). Känner mig så bortskämd med kärlek. Åh!