söndag 18 april 2010

Bortskämd

Ja, jag är verkligen bortskämd. Igår sov jag hos min Giuliapuss, och jag vill gifta mig med henne nu! Hon tog på mig den där filten som gör mig så sömnig å så kramades vi över filmen "ensam är pest" (som tillsammans med Giulia var otroligt skrattig). Dresscode myspys bumbibjörnskön - vadå underbart?!
Och så vidare, vaknar upp i ett myshem och äter värsta frukosten, varpå min lilla pingla trampar iväg till jobbet. Möter Gisela, promenerar bort två timmar (på två sekunder), förundras över hur vi alltid kan ha så mycket att prata om och avslutar daten med ett besök på Coffee & Lounge, som blivit något av en tradition för oss. Fattiga och mätta skildes vi i skratt.

Nu sitter jag hemma hos Helen, som firar min födelsedag idag. Hon är ute i köket och kokar ihop efterrätt, och jag får inte hjälpa till. Så gulligt att jag tror jag dör.
Så ja, jag är jävligt bortskämd. Det tackar jag för!

1 kommentar:

EricTheGreat sa...

Grattis Claaara! (= Jag vägrar facebook och säger grattis här istället! När jag ser dig härnäst ska jag säga något passande också....hm, kanske ett grattis! :P Have a nice day /E.