tisdag 13 april 2010

Mail

Jag har förälskat mig i språkpunkten-Jonas, för att den mannen vet hur man skriver mail! Som om jag inte längtade till Malaga innan, så ramlar världens bästa svarmail in hos mig. HALLÅ! Jag ger mig Malaga, jag kämpar inte emot. Och jag tror att alla fattat det nu.

Igår pluggade jag från 9.00-17.00. Fanihelvete vilka masterpieces jag måste fått ur mig om det tog sån tid. Idag ska jag inte plugga. Kanske. Vem vet. Önskar att jag hade en massa nybakta bullar å första säsongen av True Blood. Eller någon alldeles extra att gå solskenspromenad med. Helen måste plugga - och det tycker jag är verkliiiiigt tråkigt! Hon berövar mig platsen i sitt hem å fyller den med tråkböcker istället. Klokt? Ja, antagligen. Kulskoj? Nej, inteverkligen. Men jag får inte tjata, hihi!

Inga kommentarer: