måndag 26 april 2010

Underbart var ordet!

Igår var en underbar dag. Underbar dag i underbara Stockholm med min underbara systeryster. Vi var i Globen å såg Bounce sista föreställning. HERREGUD! Det var helt sjuuuukt bra och jag har aldrig någonsin upplevt något liknande. Vi hade superbra platser, supergod choklad å vi grät å skrattade oss igenom hela föreställningen. Stort tack till mamma och pappa som vet hur man köper julklappar!

Idagen har spenderats med Gilbert på en bänk. Solen är verkligen helt amazing, och det som är ännu mer otroligt är värmen som stannar kvar när solen åker bort. Jag skulle vilja säga att mitt liv överlag är sjukt underbart. Underbart. Underbaaaa-aa-aaaa-rt. Mina skrattgropar gör ont, och jag vill alltid ha det så.

2 kommentarer:

Hanna M sa...

Åhhhhh men Clara, den ville jag med se :O Shit!!!

Clara sa...

Alla ville nog det, haha! Det var helt awesome - och full satt! :D