torsdag 10 juni 2010

Andas

Ikväll är sista utekvällen innan studenten. Djupt andetag. En gång till. Somnade mellan två überkvinnor igår, alldeles försent och efter en alldeles för underbar kväll. Harrys är den bästa pojkvännen jag någonsin haft, jag lovar.
Och om två dagar är det alltså dags, den efter längtade dagen D är kommen och jag tror att jag kanske är redo. Kanske? Hur vet man? Sitter hemma hos Helen nu efter en mysig solfika med Giulia och Kajsa. Det är fint att vara sambo, det vill jag lova! Snart är det dock över, mitt samboskap, och jag drar mig tillbaka till urskogen. Om jag ens hinner vara där - ska spendera varenda sekund på Julita W i sommar, skaka toffsar och sånt man gör.

Man behöver inte vara nöjd med ett G, så det så. Men man får definitivt vara det. Så är det, okej?

Inga kommentarer: