torsdag 17 juni 2010

För att inte tala om

För att ingen ska tro att jag missade studenten vill jag bara lite snabbt säga att den var helt galet underbar. Det går väl bara inte att förklara. Hjärtat.

Igårkvällen spenderades på Kapellgatans innergård, på en mysfilt i gräset tillsammans med Helen, Fanny, Hedvig och Giulia. Vindrick, jordgubbsät å chokladsmak - solsken, korsprat, tokskratt. Är det nu jag borde köra ett inlägg om hur underbara vänner jag har, och tacka gud å grejer? Nejtack. Jag älskar mina vänner, de förtjänar världens alla härligheter och all lycka man kan få. Men vi behöver ingen blogg. Hursomhelst lyckades vi (läs Helen) med hjälp av ärlighet få med oss Lill-Giu in på Harrys. Kvällen dansades bort, iväg, å avslutades med en kopp te å övernattning på kapellis. Idag är min lediga dag. Idag var pizza i stadsparkengräset, solpromenad och fotbad vid Djulö. Oh - så - skönt.

Inga kommentarer: